Stvarno su upitni motivi ovolikih semafora. Ovaj prelaz u Narodnog fronta 52 je jedno od retkih mesta u gradu gde se apsolutno svako vozilo zaustavi. Mozda je do lezecih policajaca, ili vidljivog obdanista, kako god, tu se nikad pesak ne mora zaustaviti jer svi vozaci zaustavljaju. Pesaci ce duze cekati sa semaforom.
Ma dosta vise sa semaforima, manijaci jedni, svaka 22 metra semafor...! Grad je postao saobracajno neupotrebljiv, nista nije uskladjeno, zeleni talas se namerno steluje na preko 50 da bi se izivljavali na vozacima, ulice imaju prednost nad bulevarima, mame setaju decu po biciklistikim satazama, pesaci idu 'pod tocak', niko ne gleda, svi drkaju telefone... Jos ovi ludaci seju semafore... Da li ste normalni?! Cara Dusana i Lazara, pa krenes ka limanskoj, 22 metra kasnije OP... jos jedan semafor...!? Kaze - 'ginu pesaci'! Pa da ukinemo lepo saobracaj pa da ne ginu? Ili su zaboravili iz osnovne skole da 'se PESACKI PRELAZ prelazi tako sto pogledas levo, pogledas desno, pa kad se uveris da nema kola prelazis'... Ne zvernjas i ne vucaras se kao vucibatina nego prelazis!
prelaze treba sačuvati, automobili su samo gosti u ulicama. površine za automobile redukovati. danas svaka šuša misli da treba da vozi automobil do centra, kao da se putuje u niš. smanjiti broj saobraćajnih traka sa 3 na 2. na SVIM bulevarima se treća traka već ne koristi zbog zaustavljenih vozila i vozila koja se isparkiravaju.
Bilo bi pametno postaviti semafor na Futoskom putu, kod skretanja za Sumsku ulicu. Automobili koji dolaze iz pravca Veternika ka novom Sadu uzasno jure. Na tom mestu je mnogo pesaka i biciklista izginulo...Ne znam koliko ljudi treba da pogine na tom istom mestu da bi se reagovalo.....
molim predpostavka da ce neko da stane a mozda i nece dovodi do udesa ,neko je vec odavno izmislio semafor bas zbog toga,utalio se,procenat,svi maste brkove i tako dalje to su gluposti i sprdanje vase sa necim zivotom,jeste li culi mozda za zeleni val i tu onda nema problema,licno gde je naj opasnije to je dalton, skretanje za karin kamiona i obrnuto njihovo izlazenje na novosadski put i skretanje u stevana sindelica i izlaz iz nje zbog gornjeg dela adica i marije bursac koje se kace na nju pa svi bukvalno ulaze i izlaze preko stevana sindelica ,tu i cesto budu udesi pesaka auta i motora sigurno da imaju jos neke ali ove tri raskrsnice trebaju odmah semafor dok neko jos ne nastrada
A šta je bilo sa najprometnijim pešačkim prelazom na kojem nema semafora,na Bul.Oslobođenja kod ,,Daltona"?Na njega su izgleda zaboravili,dok neko tamo ne strada?
Od pomenutog pešačkog do Balzakove ima 155 metara, a do Šekspirove 245 m, što svakako nije 50 metara.
Ma najbolje da ukinemo i ove pešačke na raskrsnicama, stavimo ograničenje 120 km/h kao na autoputu i onda će biti milina voziti. A ko nema auto, neka ni ne izlazi napolje.
A ovi Nemci, Francuzi, Holanđani, Švajcarci o stali Evropljani, koje su to budale. Voze duplo bolja kola od nas, a staju na svakom pešačkom, voze 30 km/h pored škole, parkiraju isključivo na obeleženim parking mestima, ne staju sa strane na 5 minuta da nešto kupe i propuštaju ljude da se uključe...
Evo me u Sloveniji. Majko mila, kao da sam otišao na drugu planetu po pitanju saobraćaja.
Semafora imaju jako malo, ovde sam za sada video samo jedan.
Ostale raskrsnice su sve promenili, pokidali semafore, uradili kružne tokove.
Neki čak nisu ništa posebno rađeni, samo plastični profili postavljeni u postojeću raskrsnicu.
Pešački prelazi postoje, ali ni jedan nema semafor kao kod nas.
Iskreno, ljudi stanu da pređeš. Nekada odma, nekada sačekaš 1-2 auta.
Ako ovde ne treba semafor, ne vidim zašto bi ih u NS toliko pravili...
Resenje za Petrovaradin je lezeci policajac kako kod matijevica tako i na ovoj pomenutoj raskrsnici. Semafor ce samo stvarati zastoje posto tu nije klasicna raskrsnica a iz bocnih ulica broj vozila je zanemarljiv. A drugo, uskoro ce valjda biti obilaznica pa tuda nece vise ni ici kamioni i broj vozila ce se prepoloviti.
Poenta je da semafori nece biti sinhronizovani, kao sto 50% semafora u gradu nije sinhronizovano, na dosta mesta da bi prosao 2 uzastopna semafora na zeleno mora se voziti
70-80km/h.
Samo pičite semafore, slobodno! Akotreba, na svakih 50m. Možda to konačno zaustavi onaj deo stoke od vozača koji ubija ljude, da bi se osećali superiorno.
Čekate da neko pogine pa će te onda po hitnom postupku napraviti semafor kog Daltona. Možda bi mogli biti vi koji odlučujete o tome. Niste razmišljali na takav način. OD SVIH NABROJANIH RASKRSNICA KOD DALTONA JE NAJPOTREBNIJI JER JE NAJVEĆI PROTOK SAOBRAĆAJA.
Ја сам из Петроварадина, и тај семафор што хоће ту да ставе након тендера нема никаквог смисла, ту никад није гужва, пешаци нормално прелазе, нема застоја, стварно нема потребе за семафором ту, а из оне споредне улице изађе пет кола дневно.
Ako već kradu novac na bespotrebne semafore, zašto ne stave četvrti semafor za pešake na raskrsnici Cara Dušana, kod Univerexporta? Tamo su stavili tri semafora, ali četvrti nema (niti četvrta zebra)? Koja je poenta da se postavi nedovršena raskrsnica za pešake???
Pa ovaj na Narodnog fronta, kod pešačkog na kom redovno prelazim
i na kom automobili uredno staju, delom i zato što zbog vozila
parkiranim na kolovozu kod vrtića moraju da uspore, a na raskrsnici sa Balzakovom
je semafor, pa ako je baš gužva i ne stanu, protegneš noge 50 m i pređeš bezbedno.
Možda bi bezbednije i bilo da tog pešačkog na koji sad dolazi semafor ni nema,
pešaci su zaboravili da je njihov nožni pogon fleksibilan, pa ne moraju
da pređu baš svugde i uvek.
Nisam gorljivi zagovornik automobila, ali putevi su to zbog saobraćaja
motornih vozila i trebalo bi da se omogući da on bude što prohodniji.
To ide u korist svih ostalih sudionika u saobraćaju, a ovim se postiže upravo suprotno,
tim više što semafori nisu i neće biti usklađeni.
Šteta što je previše vozača koji trube i dodaju gas kada vide pešaka iz daleka da prelazi pešački, pa sada moraju svi da trpe... Umesto da su, recimo, postavili par policajaca u civilu na pešačke prelaze (a i na druga kritična mesta) koji bi klepali po ušima za bahato ponašanje (i vozače i bicikliste i pešake).
Sugradjani iz komentara, svi redom masite poentu, ili vi ocito niste vozaci.
Nije sve sto se uradi besmisleno i iskljucivo sa ciljem iskjlucivo da se mazne lova na tenderu. Poenta semafora na 50m od raskrsnice je da se ubrza saobracaj tamo gde pesaci svako malo nailaze i prelaze kolovoz. To stvara zakrcenja, narocito u spicevima. Najbolji primer za to vam je prelaz na bul. Oslobodjenja kod Daltonove zgrade. Takav semafor ce za automobile biti sinhronizovan sa prethodnim i narednim i nece stvarati problem vozacima. On je tu iskjlucivo da bi zaustavio pesake kamikaze i omogucio normalan protok automobila. Ne mogu da verujem da toliko ne kapirate.
Treba više semafora na periferiji jer se vozači ne ponašaju pažljivo kada prilaze pešačkom prelazu i 95% njih ne propušta pešake. Naravno da ne mogu da stanu kad voze 70-80 km/h kroz naseljeno mesto.
Na pešačkom prelazu kod ambulante u Rumenačkoj ulici veliki broj pešaka se ukršta sa gustim saobraćajem koji prolazi kroz raskrsnicu kod Novosadskog sajma, kao i sa autobuskim linijama 3, 5 i 11. Kada bi se na tom prelazu postavio pešački semafor koji bi bio sinhronizovan sa semaforom kod Sajma izbegao bi se ogroman broj nepotrebnih zaustavljanja (sa svim posledicama koje to izaziva) vozila koja tuda prolaze.
A da umesto semafora postavite pasarele za prelazak pešaka? Naravno pasrele prilagoditi osobama sa posebnim potrebama i ljudi sa dečijim kolicima.
Semaforima na svakih 50 metara saobraj će postati nemoguć.
Pojedine prelaze jednostavno treba ukinuti. Broj stanovnika i vozila se uvećao i jednostavno je neizvodljivo da neki prelazi opstanu.
Треба и нама семафор,Светосавска/Виноградарска/Шумадијска.Школа на 50 метара од те раскрснице,у ту школу иначе иду деца до другог разреда а 80% деце мора да пређе улицу да би дошло у школу,односно отишло кући.
A kad vec raspisuju tender neka nabave onaj semafor sa tasterom pa neka ga lepo pesak stisne kada želi da pređe. A ne ovako stani - kreni semafor na svakih 50 m.
Ja mislim da vest treba da bude kada novoradijkalska vlast objavi da NEĆE postaviti semafor na nekoj raskrsnici. Ovako, možemo i da izbacimo auto iz brzine, pa da ga guramo kroz novosadske ulice pošto će uskoro biti toliko semafora da ne vredi ni paliti kola. Semafor kod bivše opštine u N. Fronta?! koji lik je ovo smislio? Tu ima ležeći policajac i nikada nisam video da neko tu nije stao pošto svi znaju da ima dece zbog vrtića i škole. Ali, ili se neko debelo ugrađuje u te semafore ili je sada već prevelika koncentracija bahatih vozača koji misle da je ravan put signal za jurnjavu po ulici. Ili oba?
Paraziti iz gradskih uprava ne shvataju da sami sebi kopaju jamu sa ovim semaforima. Jednog dana će ih biti toliko da će mnogi vozači prestati da se voze. A od kojih akciza će onda sebi namicati za plate? Red bi bio da napišete i čiji kum/pašenog/sestrić ili šta već prodaje semafore u Novom Sadu, pošto će ih uskoro biti više nego vozila u gradu.
A kad ce semafor na raskrsnici Bulevara Cara Lazara i dr Zorana Djindjica/Stevana Musica? Tu je gotovo nemoguce skrenuti u levo, na Bulevar, iz dr Zorana Djindjica. Visegodisnji problem za zaposlene na Univerzitetu, studente, taksiste... Ne shvatam kako ta raskrsnica jos uvek nije resena!
gde god nadješ zgodno mesto ( ili ti partijci dojave ) ti semafor posadi -Što je efekat kao u diskoteci ( šarenilo i gžva ) nema veze , procenat je DOBAR
Dajte semafor na bulevaru Oslobodjenja na prelazu kod Daltonove zgrade. Pesaci odatle bezibrazno izlecu kao kamikaze na kolovoz i to najcesce bez gledanja racunajuci da ce vozaci zakociti na vreme valjda!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Još tri lokacije u Novom Sadu dobijaju semafore
Autor: 021.rs
Novi Sad
•14.08.2017.
•11:18 > 11:31
Komentari 45
epidemija
bog parkinga
zalosno
Boki
biciklista
Stanislava
luna
Petar
Nervirach
Nikola
Ma najbolje da ukinemo i ove pešačke na raskrsnicama, stavimo ograničenje 120 km/h kao na autoputu i onda će biti milina voziti. A ko nema auto, neka ni ne izlazi napolje.
A ovi Nemci, Francuzi, Holanđani, Švajcarci o stali Evropljani, koje su to budale. Voze duplo bolja kola od nas, a staju na svakom pešačkom, voze 30 km/h pored škole, parkiraju isključivo na obeleženim parking mestima, ne staju sa strane na 5 minuta da nešto kupe i propuštaju ljude da se uključe...
Drum
Semafora imaju jako malo, ovde sam za sada video samo jedan.
Ostale raskrsnice su sve promenili, pokidali semafore, uradili kružne tokove.
Neki čak nisu ništa posebno rađeni, samo plastični profili postavljeni u postojeću raskrsnicu.
Pešački prelazi postoje, ali ni jedan nema semafor kao kod nas.
Iskreno, ljudi stanu da pređeš. Nekada odma, nekada sačekaš 1-2 auta.
Ako ovde ne treba semafor, ne vidim zašto bi ih u NS toliko pravili...
zekonja
@Vozac Opela
70-80km/h.
Đoka
detelina
Kokakole
Maxa
!!!!!!!!!!!
Лошми
Knight
Novosadjanin
Bora
i na kom automobili uredno staju, delom i zato što zbog vozila
parkiranim na kolovozu kod vrtića moraju da uspore, a na raskrsnici sa Balzakovom
je semafor, pa ako je baš gužva i ne stanu, protegneš noge 50 m i pređeš bezbedno.
Možda bi bezbednije i bilo da tog pešačkog na koji sad dolazi semafor ni nema,
pešaci su zaboravili da je njihov nožni pogon fleksibilan, pa ne moraju
da pređu baš svugde i uvek.
Nisam gorljivi zagovornik automobila, ali putevi su to zbog saobraćaja
motornih vozila i trebalo bi da se omogući da on bude što prohodniji.
To ide u korist svih ostalih sudionika u saobraćaju, a ovim se postiže upravo suprotno,
tim više što semafori nisu i neće biti usklađeni.
Ovo je obično pranje novca.
Jaja
Ja imam osecaj da citam njuz.net svaki dan...
/
Nindža Kornjačleone
Šljunak
Vozac Opela
Nije sve sto se uradi besmisleno i iskljucivo sa ciljem iskjlucivo da se mazne lova na tenderu. Poenta semafora na 50m od raskrsnice je da se ubrza saobracaj tamo gde pesaci svako malo nailaze i prelaze kolovoz. To stvara zakrcenja, narocito u spicevima. Najbolji primer za to vam je prelaz na bul. Oslobodjenja kod Daltonove zgrade. Takav semafor ce za automobile biti sinhronizovan sa prethodnim i narednim i nece stvarati problem vozacima. On je tu iskjlucivo da bi zaustavio pesake kamikaze i omogucio normalan protok automobila. Ne mogu da verujem da toliko ne kapirate.
Nikola
@Bora
Gde su ti pešački na 50 m od raskrsnice?
Branimir
XXXL
Semaforima na svakih 50 metara saobraj će postati nemoguć.
Pojedine prelaze jednostavno treba ukinuti. Broj stanovnika i vozila se uvećao i jednostavno je neizvodljivo da neki prelazi opstanu.
каћан
mrk
Pesak
Vladimir
Lud ko ne vidi
Nervirach
ST
w
Bora
ali semafor na mestu pešačkog prelaza, 50 m od raskrsnice sa semaforom?!?
Ali, sigurno će se naći neko ko će i ovo da brani u komentarima.
Sečete granu na
bole
nepopravljivi optimi
Vozac Opela
Vladan
dule
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H